The black lion

Hi my dears, today I'd like to share with you my idea of combination  for the look 'black lion'. A black lion? It’s not so common, I know. But it's just my idea. And I have full of ideas in my crazy head :D

Salut mes chers! Aujourd'hui je voudrais partager avec vous mon idée pour le look 'La lionne noire'. Une lionne noire? Elle est pas si commun, je le sais. Mais il est juste mon idée. Et j'ai beaucoup d'idées dans ma tete folle :D.



This time all outfits are black. Also the sky was grey as you can see from my photos. I chose the cool and lovely top from Tally Weijl for the look. I had fun wearing it. The sportive trousers are from Cool Cat. You can also wear it to do sport. Very comfortable. The sandals are from Biviel, very good quality. And also beautiful, aren't they?

Cette fois, toutes les outfits sont noirs. Le ciel était gris, aussi :D. J'ai choisi le top du Tally Weijl pour le look. Très cool, non?! Je me suis amusée à le porter. Les pantalons sportifs sont de CoolCat. Vous pouvez egalement le porter pour faire du sport. Très confortable! Enfin, les sandales Biviel, sont très bonnes qualités. Et aussi belles, n'est ce pas?







What do you think about my idea for the looks 'The black lion', sweeties?

Que pensez - vous de mon idée pour le look 'La lionne noir'?

Shop the look

Comments

  1. So cool!!!! Love your idea!!!! Stylish look!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear Yulia! I'll visit your post soon. Have a nice day! Kisses <3333

      Delete
  2. Thank you sweet Ania! I'll visit your blog again as well. Kisses <333

    ReplyDelete
  3. My idea for the look 'The black lion' ))) Styled and photo colours made by Hanna Painter )))

    ReplyDelete
  4. You look amazing! Thank you very much for your nice comment on my blog. Kisses!

    ReplyDelete
    Replies
    1. You're welcome! I love to visit blog of other bloggers :) Thank you to you too. I'll see your posts again soon.Kisses<333

      Delete
  5. Replies
    1. Thank you my dear! Have a nice evening! I'll visit your blog as well. Kisess

      Delete
  6. Very lovely! This is such an amazing post!

    ** Join Love, Beauty Bloggers on facebook. A place for beauty and fashion bloggers from all over the world to promote their latest posts!


    BEAUTYEDITER.COM
    INSTAGRAM @BEAUTYEDITER

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you very much! I'll visit your sites soon and may follow you as I like your pages. Kisses

      Delete
  7. Replies
    1. Thank you sweetie! I'll visit your page very soon. Have a good sleep! Kisses <333

      Delete
  8. Cool top, the pants lovely too.

    ReplyDelete
  9. That's cool and original! Like!

    http://julianacheva.blogspot.bg/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you dear for liking my post! I'll visit your blog soon today. Kisses <333

      Delete
  10. You're amazing! Love you in all black outfits!

    ReplyDelete
  11. Trang phuc nay trong ngau qua em!

    ReplyDelete
  12. You are so hot baby. Love you!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog